keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Lasten äänet hiiteen mainoksista

Ilmeisesti ainakin Oltermanni, Bebanthen, Unikulma ja Pirkka(Plussaa, Pirrrrrkkaa, plussaa...) luulevat vetoavansa ostajiin mainostamalla tuotteitaan tenavien äänillä(visiolaitteissa kuvien kera). Ärsyttäviä vain! Muhun se vaikuttaa ainoastaan siten, että radiosta vaihtuu kanava tai mute. Jos televisiossa on mainos, vaihtuu kanava. Sietämätöntä.

"Hyvä mainos on sellainen, että se ärsyttää tai jää mieleen." Niin varmaan, mutta mulla ainakin niin, että jätän moisen tuotteen hankkimatta. Siinä ei ole mitään söpöä tai tunteisiin vetoavaa, että epäselvästi puhuva lapsi jorisee mainoksessa yhtään mitään. Lapset leikkimään hiekkalaatikoille eikä mainostoimistoihin. (Huom. Lasten äänet ovat kivoja, ei mainoksissa.)

Niistä saa sitten tyystin eri avautumisen, jossa on rumasti ja huonosti puhuvia aikuisia.

Ei kommentteja: