perjantai 3. toukokuuta 2013

Matti ja Juhana

Matti ylempi, Juhana alempi.

Matti: Pois mun kiveltä!
Juhana: En varmasti mee, mun vuoro!
Matti: Pois mun kiveltä tai mä...
Juhana: Ai mitä sä?
Matti: Viuhahtelen sun pään yltä puoli tuntia!
Juhana: Viuhahtele vaan, mä oon tässä silti!
Matti: POIS MUN KIVELTÄÄÄRRG!
Juhana: En mene. Pysyn tässä. Mitäs oot niin pieni rääppöö.
Matti: POIIISS mun kiveltäkrääk!

Tyypit rääkyivät puoli tuntia toisilleen. Matti meni kerran lepäämään, mutta parin minuutin päästä tuli uudestaan. Juhana sitkeästi oli kivellä, kun siihen kerran pääsi. Yleensä se on Matti rouvansa kanssa, joka siinä asustaa. Kesäisin siihen ilmestyy Matin ja vaimon lapsi tai kaksi, jotka huutavat nekin monta tuntia päivässä. Aina se on Juhana, joka käy perhettä kiusaamassa ja valloittamassa kiven välillä itselleen.

3 kommenttia:

Acata kirjoitti...

http://youtu.be/JqhcPyRG30Y Kohdasta 2:55, äänet päälle! :)

Arttorius kirjoitti...

Hahaa! Mahtavia! :D Ruutu.fiistä näkyy samalla teemalla ohjelma hauskat eläinvideot, mutta tuo bbc:n on parempi.

Acata kirjoitti...

Toi brittiaksentti on kyllä ehdoton. Mun lemppari on se "hammaslääkäri". :)