lauantai 14. syyskuuta 2013

Valaisimelle tekijä?

Mistähän löytäisi tahon, joka tekisi valaisimia?

Mielessäni ja paperille piirrettynä on malli sun muuta detaljia, mutta sellaista ei löydy minkään valtakunnan kaupasta, tietenkään. Kävin tänään parissa valaisinkaupassa, mutta nada. Ei ole sellaista lähellekään, joka vastaisi visiotani.
Lamppu tulisi pirtin ylähirsiparruun kiinni ja siitä riippumaan ja valaisemaan tupaa. Lumenien määrällä tai muulla valaisinteholla ei niinkään väliä, se olisi ainoastaan ulkonäön takia. Idean just sellaisesta lampusta sain kesäisestä unestani ja siitä se ajatus lähti. Mokoma on tasaisin väliajoin vaivannut minua niin, että olen kolunnut nettiä ja kauppoja läpi. Aina tuloksetta. Höh.

4 kommenttia:

Nina kirjoitti...

mun veljen vaimo on sisustusalalla työskennellyt muotoilija ja saattaisi kiinnostua, koska on joskus jotain valaisimia väsäillyt. Asuu Karjaalla. Laita yv jos haluat yhteystietoja.

Antti-ihana kirjoitti...

Veli takoo mitä vaan tai sorvaa tai veistää puusta. Millanen ois?

Arttorius kirjoitti...

Hei khuul! Se mun ajatus on rautaa ja osa puuta, ehkä. En tiedä millaseen istukkaan lamppu pitäisi kiinnittää.
Mun täytyy vielä hetki jalostaa visiota tarkemmaksi kun pitäs tietää että minkä kokoinen sen täytyisi olla.
Antti, eiks sun veli ole sorkkahoitaja? ;]

Antti-ihana kirjoitti...

ei ne kaikki kantturoita hoida :) Santeri Mikkelissä tekee mitä vain. toisaalta saattaa olla ylityöllistetty.