torstai 28. marraskuuta 2013

Lifestyle bloggaus by koti-isukki69

Heippa höpöliini ihQliinit!

Onko teillä ollut yhtä ihana päivä kuin minulla, onhan? Aamusta saakka ihanan valoisa aurinko paistoi makuuhuoneeseen ettei voinut jäädä laiskottelemaan vaan aloin tekemään smoothieta ja omenapaita aamiaiseksi. Ihanien rakkauspakkausten kanssa suuntasimme aamiaisen jälkeen voimaantumaan Porkkalanniemeen. Jalassa mulla oli Timberland-merkkiset talvikengät, Salaisesta Agentista hankitut reisitaskuhousut ja ihQvaimolta isänpäivälahjaksi saatu huppari, joka on tosi lämmin mutta ei liian lämmin tällaisen alkutalven pikkupakkasille! <3  Rakkauspakkaukset matkustivat kätevästi Deuter comfort kid-kantorinkoissa, joissa heidän rockPOP-vaatteet säilyvät puhtaana joten vaimoni sai otettua heistä edustavia kuvia joista teetämme canvas-tauluja ja tarjottimia yhteistyökumppanilta saaduilla kupongeilla joita ripustamme valkoisella ja mustalla vuorattuun kotiimme. Mä oon niin siis tiättekö niin lovena Glorian uudessa numerossa esitettyihin sisustusratkaisuihin, että otan välittömästi koodia stylistiin ja se saa tulla sisustamaan meidän kodin samanlaiseksi! Mun haaveena on, että joku päivä meidän koti olisi Avotakan keskiaukeamalla, eiks se olekin ihan realistinen haave???

Lounaaksi syötiin avokadopastaa, koska se on <3 <3 Tsekkailen nykyisin kaikki reseptit trendikkäistä ruokablogeista ja kokkauskirjoista joita saan kun käyn yhteistyökumppaneiden järjestämillä kokkareilla. Jälkkäriksi nautittiin ihanaa raakasuklaata gojimarjoilla, koska ne on niin trendiä vaikka maistuukin pulun sonnalle. Mä haluan et kaikki mun elämässä on stylee ja et oisin trendikäs niin siksi mä tätä blogiakin pidän, itseäni varten eniten. En missään nimessä teitä 3940 lukijaa varten tai niitä sponsoreita jotka tiluttaa tuossa sivupalkeissa!1!

Oikeastaan mua hieman harmiittaakin. Musta nyt puuhailtu blogimainostuslainsäädäntö ois niin epii! Miksei naistenlehdet joudu kertoon mitä on saaneet ilmaiseksi mutta me stylebloggarit siis da? Mun frendit, ihana AnnaUlpukka MommyWhite Satin-blogista, ihana Johannes Oscar Trend Station Father-blogista ja ihana Pierre Von Ahter Bertil's Dreamhouse-blogista on kanssa samaa mieltä, että se olis niinku tosi epis juttu.Onnex lainsäätäjät on antanut sen jutun olla ainaski hetkisen ja jatkossakin me voidaan ihkutella ihan vapaasti ilman et pitää kertoo mistä on mikäkin ihana tuote saatu.

Mun ihania yksityiskohtaisuuskuvia voitte seurata myös Pentagrammin puolella johon päivittelen TOOOSI taajaan kuvii mun arjest kotona, trendikahviloissa ja vaatekaupoissa jossa käyn ostaa...siis ehän mä mitään osta kun käyn hakee lainavaatteita koitettavaks mulle ja mun rakkauspakkauksille. Tietty mun blogil on fesesivutki et tulkaa tykkäämään koska sinne tulee jotain tosi spesiaalii ajatusta jotka ei aina blogiin pääse, esim. mun mielipiteit poliitikasta. Tiesitteks muuten että eduskunta on sama ku parlamentti???? Mä olin ensin ihan et voi vitsi, en oo ajatellut et se on niin, sit tarkistin wikipediasta ja siis niin se on!
 

Mä tiiän ja ymmärrän et mun elämä saattaa ulkopuolisten silmin näyttää kadehdittavalta mut kyllä mä oikeesti oon usein tosi harmissani esimerkiks puhelinlaskuista ja et mun repun solki hajos :/ Toivoisin et te kateelliset hankkisitte elämän ja tällaisen yhtä ihkun perheen kuin mullon. Sisustaminen, kotoilu, lasten kanssa arki, kahvin juonti ja monet muut elämän pienet jutut saa mut hyvälle tuulelle ja sitä juttuu mä haluan tässä blogissakin välittää.
Mut hei, mun täytyy lähteä keittää lattee koska on sen aika <3 Ja hei, tänne on tulossa loppuviikosta blogiarvonta! Jotain tosi ihanaa tiedossa <3 <3


..................

Mitä? Missä sponsorit viipyy jotka yhtäkkiä ja pyytämättä toimittaisivat mulle krääsää ja roinaa?! Häh? Haluan järjestää blogiarvontoja1!1!

Joo ei tämä ihan irronnut :D
Alun aamiainen piti smuuthien kohdalla paikkansa, vaatteet piti osaltani paikkansa, samoin aamun retki, lapset rinkoissaan kuten näiden valokuvaava äiti, mutta meille ei tod. tule mitään typeriä poppivaatteita tai muutakaan kuraa enkä voi sietää kamojen kerjäämistä mitä tietyntyyppiset blogistit harrastaa. Saatoin lukea liian monta hetkeä sisustusmuotifitnesskotoiluplokeja. Siitä se huono ajatus lähti.

10 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mä haluan osallistua arvontaan! :D

Lotta kirjoitti...

Niin h u o n o �� ��

Pohdiskelija kirjoitti...

Ihanaa!! Mä just toisessa blogissa taisin haukkua yhden tällaisen blogin, jossa rakkauspakkaukset ja niiden mami lainailee vaatteita, saa niitä lahjaksi, ne matkustaa ja valokuvaa...mutta vaan valkoista ja vaaleanpunaista. Yäk. Epäaitoa p***aa, sanon minä!
Onneksi osasin painaa sitä "älä lue tätä blogia" -nappulaa. Heti helpotti.

Antti-ihana kirjoitti...

En voi ajatuksilleni mitään, mutta tuo sun blogiystävä AnnaUlpukka MommyWhiteSatin-blogista kuulostaa aikuisviihdestaralta ja hänen blogi elokuvalta asiaan liittyen.
Eiks teidän koti olisi päässyt mainokseen että ihan realistinen haave tuo on. Mä tahdon kans osallistua arvontaan, mitä palkintona?

Silmäilijä kirjoitti...

Oot ihana <3 <3 <3. Kiitos päivän toisista nauruista, Elonkerjuu järjesti ne ekat :).

e l i n a kirjoitti...

Siis tääkin ihq osallistuu arvontaan kolmella arvalla: yksi tästä kommentista, toinen linkistä mun omassa blogissa ja sit kolmas vielä siitä et postasin tästä myös mun blogin omalla fakkibuukin sivulla. ;D

Johanna kirjoitti...

Mä oon kans mukana kolmella arvalla :D :D

Minttu kirjoitti...

:D D:
Sun blogi on ykkösblogi jota mä aina luen!!Oon sun ykköstykkääjä fesesski, esimerkiks noi sun ajatukset poliitikasta(:D) on jäätäviä!

Aattelitko että parlamentteja olis vaan siellä ulkomaissa joissa kaikki on niin paljon trendikkäämpää kuin täällä suomes? tosi fantsuu et suomessaki on parlamentteja!

Samppa kirjoitti...

haluisin Pierre von ahterin esiintymään pikkujouluihin.

Arttorius kirjoitti...

Ihana-sanaa ei voi koskaan käyttää liikaa!!1! Siis kiitti ihanist kommareist, muistakaa seurailla postauksia koska tulossa myös ALEkoodeja joita kaikki mun ihanat 3941 lukijaa saa käyttää shoppailuihin kun joulukin tulee ja kaikkee ihanaa bling bling-sälää kaikkialle <3