perjantai 21. maaliskuuta 2014

Friikkisirkus

Eli mukamas outoja tapoja. Tuli mieleen eilen faijaklubin kokoontumisajoilla kuunnellessa herrain turinointia omista omituisuuksistaan että mitä kummia tapoja tai sellaisia mulla on.

Muutama:

Jos elokuvassa roolissaan kuolee joku hyvä tyyppi tai pitämäni näyttelijä, mun tulee lähiaikoina elokuvasta etsittyä joku tuujuubivideo, jossa ko. näyttelijä on jossain muussa roolissa elävänä. Näin kävi mm. uusimman Bondin M:n kuollessa. Piti katsoa tuujuubista Judi Denchin Vanha suola janottaa-sarjaa hetken matkaa.

Luuhaan mieluummin lattialla kuin sohvalla. Kylässä ollessa yritän pysyä sohvalla, mutta siellä taasen monesti torkahdan hetkeksi. Kotona lattialla on pari suurempaa tyynyä pään alla, muutoin ei tarvitse pehmikettä. Toisaalta monta kertaa dobermanni on tyynynä, koiran jalat pitkänä yläkroppaani pitkin. Symbioosi.

Joskus kun mulla oli vain yksi koira, nykyinen dobermanni, syötiin välillä kimpassa jätskiä. Tuutti koiran eteen, slurps, jatkoin taas omaa syömistäni. Lusikoitavasta jäätelöstä hurtta sai nuolla lautasen tai kipon.

Tykkään joistakin biiseistä ainoastaan niiden jonkun riffin tai muun knoppijutun takia, kuten alku- tai loppusoiton takia. Esimerkki. Tai U2:n useat viisut kestää pelkästään kitarasoolojen tähden, laulajan ääni kuulostaa usein kehnolta. Tai Kentin 400 slagin alku ennen laulua.

Ei ne oikeastaan mitään kummallisia edes ole, mutta kai silti voisi sellaiseksi laskea. Eilen eräs mies kertoi että haluaa laittaa sukat kuivaamisen jälkeen pakkaseen ja sieltä laittaa jalkaan aamulla. Hänellä on siis joka aamu pakkasesta otetut sukat jalassa. Heebo on silti aivan normaali ihminen vaikka yksi lokero pakastimesta onkin varattu sukille.

9 kommenttia:

Marjaana kirjoitti...

Hih, sukat pakkasesta? Ei onnistuisi multa - hiiiks, olen kylmänarka!

Mutta olen mä kerran käynyt kesken päivän vaihtamassa sukat kun ne riiteli paidan kanssa. Olen värineurootikko ;-)

Arttorius kirjoitti...

Mutta eihän kukaan näe sukkia ja niiden rimmaamista paidan kanssa! :D

Rouva B kirjoitti...

Minä olen mieluiten kokonaan ilman sukkia, koska ne ahdistavat... Mutta selvisikö, mikä on sukkien pakastamisen idea?

Arttorius kirjoitti...

Mä olen mieluummin alushoususillani(kuten lapsetkin) ja siten olenkin mutta ulos poistuessa on hyvä pistää jotain ylle ettei palellu.
Ei selvinnyt, kai se antaa freesaavan alun päivään! Mies on tehnyt niin aina ja aluksi tuleva vaimo oli tapaa kummeksunut mutta ei siinä mitään nykyisin. Jotkut käyttää pakkasessa vaatteitaan...

Marjaana kirjoitti...

Mun sukat näkyy lahkeen alta ja on katastrofi jos ne on aamuhämärissä valittu vääränsävyisiksi ;-)

Arttorius kirjoitti...

Okei, selitys hyväksytty!

Magdaleena kirjoitti...

Pakkassukat, tirsk! =D Ite pukeutuisin aamulla mieluusti kokonaan lämmitettyihin vaatteisiin jos se olisi mahdollista. Muutenkin aina vähintään kaksi kerrosta villaa päällä täällä kotona, tai talvella ainakin...

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Onpa erikoinen tapa toi sukat pakkasessa. Mutta toisaalta ihan normaalia, miksei voisi pakastaa sukkiansa. =D Voihan siinä olla joku bakteerikammokin kyseessä tai sitten just se, että ainakin hetken on raikas tunne koivissa.

Kun istun tuolilla mulla on aina jalatkin siinä tuolilla. Nytkin ne tässä melkein sylissä ne jalat. Samoin syödessä jalat tuolilla. Sohvalla jalat sohvalla. En osaa istua siististi ja sivistyneesti paitsi kylässä jos on pakko. Mutta en juuri käy kylässä että sekään ei oo ongelma. =D

Arttorius kirjoitti...

M, lämmitetyt vaatteet olisikin <3. Kai sellaisia koneita on olemassa sitä tarkoitusta varten...

J, sama! Ruokapöydässä en noin mutta työtuolillan jalat pehvan alla kuten pikkupojilla ja -tyttösillä. ja silloin kun sohvalla, jalat miten sattuu. Sohvahan on sitä varten että siinä voi röhnöttää! :] Ja mun perusasento lattialla istuessa on sellainen mikä se nyt on, yritän ottaa kuvan tai tulla kuvatuksi ehtoolla kun se on kivin asento mun mielestä. Samalla saa niveliä liikkuvimmiksi.