perjantai 11. huhtikuuta 2014

Matkinto

Matkin tyttöpuoliselta peruskouluikäisille tarkoitetun kallupin.

Nukutko hiukset kiinni vai auki? 
Auki. Vieressäni nukkuu pitkähiuksinen nainen jonka tukka ei aina pysy omalla alueella. Joku yö tällä viikolla hius x miljoona oli ahtautunut mun puolelle mun kasvoja päin koska ihminen oli ängennyt mun peiton alle mun kainaloon. Ihmeellistä öistä liikkuvuutta! Pakko taas mainita: Sellainen nainen joka lukee akkainlehtien "tietoja" tyyppiä "mitä nukkuma-asento kertoo parisuhteestasi" ja sellaisessa väitetään että lusikka-asento on kaikkein ❤️paras ja kertoo mukamas parisuhteen läheisyydestä ja muut nukkumistavat etäisyydestä niin minä sanon että kukkua. Omat peitot, omat tyynyt, omat puolet=hyvä suhde. Kukaan ei halua nukkua hiukset suussa ja nenässä käsi puutuneena kuuma ihminen saman peiton alla. Mut tosiaan, hiukset auki nukun minä hyviä öitä. 

Pyydätkö vanhemmiltasi rahaa useasti?
En. Tenavana pyysin mutten mielestäni usein kun en tarvinnut mitään. Teininäkin olisi pitänyt pyytää muttei ylpeys riittänyt, olin siksikin vuoden nälässä koko ajan muttei haittaa mittään enää. 

Kuka oli viimeksi henkilö, jota halasit?
Vaimon siskon lapsia. Äsken vaimoa. 

Pieni vai iso laukku?
Treenikassina suurehko reppu johon sopii tarpeelliset ja tenavain kanssa jossain ollessa sellainen kätevä mieslaukku johon sopii tarpeelliset tuotteet. 

Oletko lyhyt?
En, riittävä. 2 m. 

Naksutteletko varpaitasi?
En, enkä käsiä tai sormia tai muitakaan naksuvia kohteita. Venytellessä ja jumpatessa voi nivelet naksua muttei tarkoituksellisesti. 

Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
Puu. 

Pidätkö pinkistä?
En erityisesti mutta joku lyhythihainen paita on sellainen. 

Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
En. Järveen lapsena tuimaa lehmää pakoon jota olin metsästämässä kotiin. (Ipanana olin lehmäkuiskaaja joka soitettiin etsimään karanneita hiehoja, vasikoita, lehmiä tai sonneja)

Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
Emmämuista. Eka oli vissiin 2009, se sitten nopeasti sulki ja off. Pari v taisi olla väliä ennen nykyisyyttä. 

Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
En. Enkä siihenkään että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa tai moniin muihin yhtä antifiksuihin. 

Onko sinulla ollut koskaan hyvä olo?
On minulla ollut useinkin. 

Toivotko joskus, että olisit kuuluisa?
Tietenkään en. Olen seurannut ja seuraan lähempää erinäisten kuuluisuuksien elämää eikä siinä ole useinkaan mitään kadehdittavaa. 

Hame vai housut?
Housut. Mun kaikki hameet on pesussa. Eiku...

Korkkarit vai tennarit?
Vaimo hoitaa meillä korkkaripuolen jotta mun ei tartte. Tennarit siis. 

Dieetti vai normaali limu?
Jos joku niin normaali, mutta limu ei oo hyvää. Paitsi pitsan kanssa joskus. Pepsi tai kofeiinipitoinen ei sovi ollenkaan, en kestä itseäni kofeiinipuuroisena!

Aurinkolasit vai käsilaukku?
Miten nämä liittyy toisiinsa? Lukitsen aurinkolasit. Käsilaukkuja käyttäköön joku muu, esimerkiksi kaverini Juha. Hänellä on työlaukkuna tyttärensä vanha ipad-laukku jossa on kaikkea söpöjä heliseviä kilkuttimia ja kivoja rinsessa-asioita. 


Oikea julkaisuaika 16.10. Kännykän blogger-sovellus näköjään lyö aikaleimaksi sen milloin luonnos on tallennettu ensimmäisen kerran.

12 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Käsilaukussasi pystyisit kantamaan aurinkolasejakin.

Puskissa kirjoitti...

Mun hameet on kans kaikki pyykissä ;) Ja nukkuma-asioista olen samaa mieltä.

Arttorius kirjoitti...

Nukkuminen kertoo lopulta tosi vähän parisuhteesta. Jos toinen kuorsaa tai on levoton unissaan, menkööt nukkumaan ihmiset eri huoneisiin! Kunnon yöuni vaikuttaa kaikkeen ja mikäli toinen ei saisi nukuttua, jaksaako parisuhdekaan sellaista.

Samppa kirjoitti...

Minä nukun hiukset auki spooningissa siihen asti kun rouva nukahtaa. Frendeistä löytyy ratkaisu kuinka pääsee erkaantumaan ettei herää hän.

Arttorius kirjoitti...

Et sentään pipo päässä?

Rouva B kirjoitti...

Hmmmm.... Mielenkiintoista ;) Muutamaan kysymykseen olisin vastannut aivan samalla tavalla.

Arttorius kirjoitti...

:]

Acata kirjoitti...

Olipas tää hauskanen. :)
Mitä tulee nukkumiseen, niin teoriassa likinukkuminen on ihanaa, mut kyllä vaan käytännössä tällanen ihmispatteri joutuu aika nopsaan erkanemaan, tulee muuten joku lämpöhalvaus ja ahistuskohtaus kummallekin osapuolelle. Mut pakko silti aina aloittaa liki, ihan pakko. :D

Arttorius kirjoitti...

Hmm, aloittaa liki, joo, tuo on ihmiskohtaista. Jos on kylmä talvi ja varpaat jäässä... Jooei sittenkään kun ei ne oo. Mutta saat sä aloittaa nukkua noin, se on varmasti hyvä tapa! :D Mä lukitsen tuon oman vastauksen yhä. Aamulla on taas kiva kyhjätä saman peiton alla, silloin on tilanne uusi päivä ja hyvin nukuttu yö takana. Eikä tule liian kuuma olo vaikka kainalossa olisi koko pesue! :D

Acata kirjoitti...

Joo kyllä mä lukitsen sen likialoituksen, mut sitä tosiaan seuraa aika nopsaan toi Frendien "hug & roll". :D

http://youtu.be/PR12buNutSo

Ja aamulla sit tosiaan taas liki, on siinä sen verran ehtinyt yön aikana jäähtyä. :)

marrasthetics kirjoitti...

No hienoo, että sä oot ollut kersana lehmäkuiskaaja. Sit kun mä saan hankittua haaveilemani kyytön, niin voin kysyä sulta vinkkejä. Ne on kuulemma meinaan äkäisiä, sanoi ystäväni, joka on eläinlääkäri. Mut kun kyyttö olis niin must, jahka pääsen pois täältä kerrostalosta...

Arttorius kirjoitti...

Olen kasvattanut [luomu] sonneja 20 vuotta :-] Olin maanviljelijä "pääammattini" ohella joten kantturoita on tullut tavattua muutama. Kaikenlaista persoonaa naudoissa on! Helpommalla(?) pääsisit jos ottaisit nössön Lapinlehmän, vaikka vietäviä nekin voi olla. Nautoihinkin pätee sama kuin koiriin(kissoihin tai lapsiin ylipäätään) että millainen lapsuus, sellainen aikuisuus. Vaikka toki se oma luonne on jokaisella omanlaisensa huolimatta hoidosta ja kohtelusta.