perjantai 9. toukokuuta 2014

Huomenta


Väsytti.

Nainen tuli töistä, löysi täältä nukkuvia henkilöitä. Pienin koisasi lattialla, kaksi sohvassa. Minun piti vain ajatella hetken, mutta kiskoin luultavasti yli tunnin unet hyvässä seurassa. Taas jaksaa!

Tämänkin iltapäivän osaprojektina on rouvalle pergolan rakentaminen. Pohjatyöt ja materiaalin haalinta eli suurin jobi tehty, voi alkaa kyhäämään kehikkoa kunhan tästä ennätän. Hökkeliin tulee 2-4 wanhaa ikkunaruutukehikkoa ja lopuksi köynnöskasveja kasvamaan ympärämbär. Tuloksena ehkä vähän kuin koirankoppi! Mielikuvasta en pääse vaikka olen piirtänyt paperille ja päässä visioinut ihan järkevän rakennelman. Toisaalta meidän koirillakin on järkevä koppi mutta... eehmm. Hommiin siis!

12 kommenttia:

Samppa kirjoitti...

Onpa sulosta. Nukutko useinkin pipo päässä?
Jos tarttet jeesiä, laita viestiä. Olen täällä huudeilla kaatamassa petäjää eikä nää lopu kai ikinä!

Antti-ihana kirjoitti...

Isillä on iso pala. Isi syönyt puuronsa.

Arttorius kirjoitti...

Isi tykkää pavuista ja urheilusta.

elina kirjoitti...

Nyt et ole ihan tajunnut, se on pergola, eikä mikään koirankoppi. Huom: se on ulostuselementti, vastakohtana sisustuselementille:)
Vaimollasi on varmaan hyvä ja selvä visio asiasta, miksihän se ei ole tavoittanut sinua:D

Arttorius kirjoitti...

http://hgtv.sndimg.com/HGTV/2005/10/19/cohen_DSC7341.jpg jotakin tällaista. Eli katos tms. Pienempi mittasuhteiltaan kuin tuossa kuvassa ja muutoinkin erilaisempi. Vaimoni ei meinannut osata selittää minulle millaisen haluaa, niinpä piirsin hänelle kuvan ja se olikin just mitä hän ajatteli. :] Mä miellän silti koirankopiksi koska samaan luonnoslehtiöön olen piirtänyt koiriemme mökin ja kanalan ja toisen puuliiterin. :-]

elina kirjoitti...

Hieno tulee.

Antti-ihana kirjoitti...

Onko sulla naisten kello kädessä vai jokin sykemittari?

Antti-ihana kirjoitti...

Terveisin utelias antti 40 vee

Arttorius kirjoitti...

Kumpaankin nou, miesten kellovalikoimasta tuo on joskus hankittu.

Arttorius kirjoitti...

Ai nii Anttinelkytvee, mieti kun olet ollut 20 v sitten 20 vee. Kuinka nopeasti se aika on siitä juossut. Mä muistan kuin eilisen päivän 20 vuoden takaa mutta lähivuodet on yhtä ja samaa(hyvää).

Acata kirjoitti...

Hyvä seura, parempi uni. :)

Arttorius kirjoitti...

Kyllä!