maanantai 19. toukokuuta 2014

Pysähtynyt maanantai



Sunnuntai tarkoitti veneretkeä, rillikypsää sapuskaa, halloumia ja jugurttisoosia, kasvijuttuja, juoksulenkkiä ja muuta sykkeen nostavaa hosua. Koko päivä ulkona. Illalla posse oli paikoin niin väsy ettei unikaan meinannut tulla.

Maanantai samalla kaavalla eli ulkona, kuinkas muuten. Huollettavilla ainoana vaatteena päähineet, muutoin kirmanneet luonnonlapsena varhaisesta aamusta lähtien pitkin huudeja. Kohta koneeseen apetta ja nuput päiväunille. Minä olen pakotettu lukemaan riippumatolla kirjaa sillä välin. Ohhoh, miten raskasta olemista. Lämpö ja kuumuus on jotain parasta!

6 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Koita jaksaa sitä raskasta arkea! On teillä kotiolennoilla tosi rankkaa :) Minä mietin lähdenkö juoksemaan heti kotiuduttuani vai myöhemmin illalla. Miten saisin juomaputelin fiksusti mukaan? Keksipä se, minä jatkan töitäni.

Arttorius kirjoitti...

Kello 17 alkaen näkyy ukkospilviä. Joten aiempi parempi. Mullon se juomapullovyöjuttu, mutta se on aivan liian suuri sulle. Joku reppu selkään ja huikkapullo sinne.

Marjaana kirjoitti...

Riippumattoilin minäkin, ja kiristin lisäksi neljä ruuvia. Rankkaa on elämä!

Arttorius kirjoitti...

Neljä ruuvia! Kiristyskin vielä! Huh. Ai että, miten tätä jaksaa? :]

(Mä kävin tietty sporting iltapäivällä mut ei se oo raskasta.)

Marjaana kirjoitti...

Ja mä tein 2,5 h töitä (joista 1,5h lukudiplomijuhlassa edustamista, 2x10min autolla ajoa ja loput kahvittelua kollegan kanssa ;-)

Arttorius kirjoitti...

Saat börniksen tuolla tahdilla!