torstai 17. heinäkuuta 2014

Missä se mies on?

Meillä asuva nainen vaihtoi autoa. Hän selviytyy tuollaisista asioista itsekin, joten en nähnyt syytä miksi minun olisi pitänyt mennä tölvästelemään autokauppaan autoa, jonka hän aikoo hankkia itselleen omaan käyttöön. Autokaupan myyjä oli asiasta toista mieltä. Hän oli kysynyt muutamaan otteeseen mitä se mies tästä tuumaa, pääseekö mies tätä kiesiä koeajamaan vai asutaanko kauempana. Vaimon tietämystä autoista oli vähäteltykin, tyyppiä tiedäthän mitä eroa on manuaalivaihteistoilla ja automaatilla tai bensakoneista ja dieselveroista? Hieman merkillistä. Jos minä hankkisin kotiimme imuria(en hanki, on jo), vaadittaisiko vaimoa myyjän toimesta asiaa hyväksymään. Tai pesukonetta, tuskin.
Vaimo oli bongannut Espoon autoliikkeestä vastaavan auton, paremmankin, joten sai hyvän syyn vaihtaa liikettä ja myyjää. On se kai ihmeellistä, jos naiset hankkivat kulkupelejä itselleen itsenäisesti ilman miestä.

----


Kummallisten, mutta hyvien piisien bongailupäivä tänään. LastFm:stä saa latailtua laillisesti ilmaisia mp3-joikuja koneelle, sieltä tuonkin äkkäsin.

6 kommenttia:

e l i n a kirjoitti...

Ai kauheeta! Missä sun mies on, pääsiskö mies kokeiltmaan? Hei come on! Eletäänkö me jossain saudiarabiassa?

Arttorius kirjoitti...

Toi myyjähemmo oli ollut vielä jotakin kolmekymppinen ettei voi edes selittää kääpäiällä asennoitumista. Nooh, tuli parempi kiesi toisesta paikasta.
Hei onnea sä!

e l i n a kirjoitti...

Thanks! :)

Arttorius kirjoitti...

L näytti mulle sellasta kuvaa, jossa ihminen oli vaa'an päällä. Tuli vaihteeksi olo et mulle kanssa :D :D

Marra kirjoitti...

Mäkin olisin vaihtanut autokauppaa, jos multa kysyttäis, että missä se mies on. Voihan nyt vee, jos sitä nainen ostaa itselleen autoa omilla rahoillaan, niin kai sitä nyt saa sen auton ihan ilman miehen läsnäoloakin ostaa. Eiköhän nainen itse tiedä, jos haluaa ottaa miehensä mukaan.

Kerran mä jätin töissä yhden rekan purkamatta, kun sieltä siis pitää pinkkarilla nostaa lavat alas ja ajaa lavat varastoon. Ihan niin kuin hurrrrjan "vaikeaa". Kuski siis soitti ovikelloa ja mä menin avaamaan ja kuski kysyi, että "olisko teillä ketään miestä siellä, joka vois tulla purkaan". Kiitos vaan luottamuksesta, aika monta vuotta oon niitä purkanut, enkä oo vielä yhtään lavaa kaatanut/pudottanut tai mitään muutakaan. Oon myös hommassa melko nopea ja tehokas, en taatusti häviä niille miehille. Mutta mulla on kyllä periaate, että jos kuskin tarvii epäillä noin vahvasti naisen kykyä käyttää pinkkaria, niin saa kyllä kuski sitten ihan itse purkaa kuormansa. Tosin tässä kohtaa kyseessä oli vanhempi äijä, nuoremmat mieskuskit kelpuuttaa apua ihan meiltä naisiltakin. Ja ajaa naiset silloin tällöin niitä rekkojakin.

Arttorius kirjoitti...

Hehee, oikein! Joo kyllä naiset osaa varmasti purkaa kuormia ja tehdä samoja hommia mitä ukkelitkin. Täytyyhän miesihmisenkin kaikki alunperin opetella!