maanantai 18. elokuuta 2014

Ärsyttävä postaus

Liikunta ja urheilu poistaa vatutuksen ja kaikki maailman pahat asiat. Ainoaa oikeaa liikuntaa on vain ne joita minä harrastan.

Lapseni ovat maailman parhaimpia otuksia. En tajua miksei kaikki kasvata lapsiaan samalla ilolla kuin minä.

Ihmissuhteeni ovat täydellisiä ilman negatiivisuutta. Välit vanhempiini ovat olleet aina läheiset ja lämpimät ilman minkäänlaista ristiriitaa.

En ole koskaan ollut vakavasti sairas tai lähellä kuolemaa. Vain heikot yksilöt sairastuvat ja sortuvat elon tiellä.

Minusta jokaisen pitäisi noudattaa samanlaista tapaa elää kuin minä.

Tiedän kaikesta kaiken enkä todellakaan häpeä ilmaista mielipiteitäni kaikesta ja kaikille. Jyrään myös muiden mielipiteet omalla tietämykselläni siitä kaikesta. Halveksun ja väheksyn niitä, jotka viitsivät olla eri mieltä kaikesta. Saan kiksiä kun saan lyntätä jonkun typeryksen mielipiteen, vaikkapa luomuruoasta, tiedänhän kaikesta kaiken.

Naistenlehdet ja iltapulut, siis minähän oon niiden kaikkien yläpuolella enkä todellakaan lue niitä.

Totta ja tarua. ;]

2 kommenttia:

Samppa kirjoitti...

Lapsi-kohta ainoa tosi? Vai oletko vieroittanut itsesi NiistäNaisistakin?
Loukkaannun ja ärsyynnyn, kun lankoa ei ole mainittu!

Arttorius kirjoitti...

Siitäkin se eka kohta :p Joo, mä otin tietoisen riskin etten maininnut. Et kuiteka ehdi näitä lukemaan.