maanantai 25. elokuuta 2014

Hierojan tyttöystävä, mörmör

En ole käynyt hierojalla koko kesänä. Aamupäivällä kävin. Sopiva aika mennä, jymmyytin lavat lopullisesti niin tukkoon viikonloppuna ettei veri vissiin kulkenut aivostoon saakka. Nyt on hyvä, kokovartaloraukeus tilanteena on hyvä aloittaa viikko.
Kuulin samalla tylsän, hieroja muuttaa Tampereelle naisensa tykö. Boring! Ei se naisasia, mutta se että lähtee. Pöh! Jatkossa täytyy sitten käydä Tampereella asti hierottavana, ei minusta niin helpolla pääse! Kunnon urheiluhierojia ei ole joka oksalla tai ylipäätään kenen tahansa käsiä en halua vartaloani lähmimään. Nykyinen miekkonen tuntee mahdolliset ongelmakohtani, lisäksi parissa kolmessa vuodessa on tullut hyvä luottosuhde ihmiseen. Hieromussuhteen lisäksi olen toiminut joskus hänen opiskeluihin liittyvissä jutuissa koe-eläimenä. Mm. kehoni koostumus on mitattu pariin otteeseen, hapenottokykyä sun muuta hauskaa koetintoimintaa.
Onneksi ihminen muuttaa kaupunkiin johon minulla on säännöllistä asiointia. Muistin toki kysyä vieläkö jatkaa minun hieromista. Olisi sekin noloa, jos riekkuisin yläruumis paljaana vaikeroiden sateessa henkilön asunnon liepeillä hierontaa odottaen.

16 kommenttia:

Hieroja kirjoitti...

mikäli tulet sateessa asuntoni oven taakse ilman paitaa, otan susta kuvia joita hyödynnän pr- ja mainostarkoituksissa. *niin hyvää ettei sanotuksi saa!*, *niin hyvät hoidot että asiakkaat tulee pyytämään lisää satojen kilometrien matkan takaa*

Arttorius kirjoitti...

Hah! Lisää niihin mainoksiin tärkeä notta hieroja tuoksuu hyvälle eikä lätise liikoja!

Marjaana kirjoitti...

Se se vasta noloa olisi jos MÄ "riekkuisin yläruumis paljaana vaikeroiden sateessa henkilön asunnon liepeillä hierontaa odottaen"...

Arttorius kirjoitti...

No ehkä! Lööppeihin pääsis molemmissa tapauksissa!

Marjaana kirjoitti...

Pistetäänkö Tampesteri sekaisin?

Arttorius kirjoitti...

KIRJASTONJOHTAJA JA POLIISI NAKUILIVAT TAMPEREELLA HIERONNAN TOIVOSSA - KATSO SHOKEERAAVAT KUVAT!

Hieroja kirjoitti...

kuule, sain susta idean, jota olen tässä funtsinut. Ryhdyhän mun mainoskasvoksi\vartaloksi? Sulla on kait ehjät hampaat,haavaton ja kuvaton iho, toisin kuin useimmilla nyrkkeilijöillä ja vapaaottelijoilla joita myös käy mun tykönä.tuollainen aikuinen setä on kuin tehty nettisivuille ja mihin tahansa.kun saan opinnot päätökseen jalöydän omat työtilat asia olis ajankohtainen. Sopisit paljaan ylävartalosi kanssa meitsin flyereihin!

Hieroja kirjoitti...

Persake kun täbillä on outokommentoida!sitä vaa et olisit hyvä mannekiini.

Arttorius kirjoitti...

Hah, päivän paras :D

Hieroja kirjoitti...

Mä oon tosissani! Pehmittelen sua muilla tavoilla!

Arttorius kirjoitti...

Pölöjä.

Marjaana kirjoitti...

Hyvää lööppiainesta, tosiaan!

Ja kuvat - no, ne olis kyllä mun osaltani todellakin shokeeraavia.

Mutta sä saatat päätyä muuallekin kuin lööppeihin. Mainospoju!

jaanaba.fitfashion.fi kirjoitti...

Joo ja sitten jos tarttette esitteitten ja muitten mainosten tekijää niin meikäläinen on ainakin suht vapaaehtoinen. =D

Marra kirjoitti...

Jaahas, kun kerran A ja M on tulossa meidän nurkille nakuileen, niin mähän voin tulla kameran kanssa paikalle ja lähettää seiskaan ton jutun kirjastonjohtajasta ja poliisista, niin mähän saan sitten mukavasti taskuraa ;D

Mä en ole ikinä käynyt hierojalla. Mun koira ja hevonen kyllä on molemmat useampaan kertaan. Siks ei jääkään rahaa enää itseäni hierottaa. Venyttelen sitten senkin edestä ja varsinkin keppijumppa auttaa kummasti. Tosin jahka saan myytyä ton jutun seiskaan, niin mähän voin sitten niillä rahoilla käväistä samalla hierojalla, kuin te epätoivoiset hierontaan pyrkijätkin ;)

Arttorius kirjoitti...

Jaana jooh, täytyy kertoo! Tosin taitaa bongata tyyppi itekin.

Arttorius kirjoitti...

M, just niin! Hieroja on hyvä palvelu, jos sille on käyttöä :D Mä jumputan lihat auki rullalla ja triggeripallolla ja tietty venyllävanulla, mutta siitä huolimatta täytyy käydä prässättävänä muutaman viikon välein.

Toki täytyy ilmoittaa milloin paidattomuus tapahtuu jotta osaat olla kamerasi kanssa valmiina! :]