tiistai 12. elokuuta 2014

Tuutikki



11 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Snorkfröken Ü

Marjaana kirjoitti...

Muumimamma ;-)

Arttorius kirjoitti...

:]

Maelka X kirjoitti...

Mää olen Hemuli. Mää en ala mitään. Typerä testi :(.

Arttorius kirjoitti...

Nooh, Hemulihan on just siisti. Tykkää tutkia kasveja ja on hieman neuroottinen leninkiasuinen setä :D

Maelka X kirjoitti...

Mää en haluu olla neuroottinen leninkiasuinen setä...grr!

Arttorius kirjoitti...

Jos joku on Hattivatti niin siinä vasta onnekas! Joskus mulla oli Hattivatti-heijastin roikkumassa takissa, enotettavani mietti pitkään ja sanoi sitten ettei ainakaan tuu mun kanssa kahvioon jos mulla roikkuu toi pippeli vetoketjussa. Pikumpana poika muumilaakson tarinoita katsoessaan huusi mulle et tuu A kattoon kun pippelit juhlii ja leijuu ja säteilee. Enkä tietty siskollani voi kuin juoda enotettavan lataamaa kaakaota Hattivatti-mukista vaikka se tekee sen tahaltaan :]

Maelka X kirjoitti...

Hattivatitki on paljon mielenkiintoisempia, ku Hemuli. Helmuli on kaikista tylsin.

Haluaisin olla Nuuskamuikkunen tai Mörkö.

Arttorius kirjoitti...

Mörkö on syyttä suotta dissattu otus. :/ Mulla on Mörkö-pehmoeläin ja se on ihan hyvä tyyppi. Jaksoi olla mun seurana sairaalassa muutama vuosi sitten eikä koskaan lakannut irvistelemästä! Vieläkin se on hyvä tyyppi.

Apinajahevonen kirjoitti...

Mä oon Nuuskija Muikkunen. Olisin halunnut olla Niiskuttaja Neitonen. Mutten kai ole tarpeeksi rinsessa siksi. Muikkunenkin on ihan hyvä. Ainakin parempi kuin leijuva pippeli! tirsk

Arttorius kirjoitti...

Sinä oletkin sellainen muikkunen :D