maanantai 1. syyskuuta 2014

Lisää asioita

Multitasking. Toinen klo oli korjattavana, hakemisen jälkeen asensin senkin käteen. 

Kolmen viljan helmet toimii kaalipadassa, tykkään sen irtonaisesta rakenteesta. Kuskussista operoin tattien kanssa hyvää syötävää. 

----

Kuinka Ampparien uutisista saisi piiloon A. Auer-uutisoinnit? Tuskin mitenkään. Onneksi auervaara ei ole täyttänyt joka uutista tänään.

----

Miksi purra omaa häntää, kun se kuitenkin tuntuu epämukavalta? Ts. miksi katsoa/lukea/osallistua/muu tekeminen jotakin mikä tuottaa tuskaa/punaista ärsytystä/jokumuumikä?

----

Alan kulumaan kyynärpäistä. Ts. kyynärpään nahka on usein kuiva vaikken kyseisillä ulokkeilla missään etene. Mikään rasva ei tehoa kuin hetkeksi. Vitamiinien puutosta ei ole enkä käytä hinkkaavia vaatteita. Joten iän tuomaa kulumista. Kai 45 vuotta nahassakin näkyy. Pöh.

4 kommenttia:

Puskissa kirjoitti...

Amppareissa on suht helppo rajata uutisia, tosin nyt en osaa sanoa pystyykö yksittäisiä sanoja rajaamaan kun en ole kirjautunut sinne. Miehen mukaan pystyy tilapäisestikin (sattui juuri olemaan tuossa niin kysyin).

Arttorius kirjoitti...

Ai sen saa noin. Pitää rekisteröityä siis. Olen käyttänyt valmiita profiileita, ei viihdettä&urheilua, yleensä se riittää, mutta on aiheita joita en jaksa nähdä edes otsikkona.

Marra kirjoitti...

No mutta, kun mä olen vasta 30 (kääk, parin päivän päästä jo vanhempi) ja mulla on tänä kesänä alkanut kulua kyynärpäät :D Ennen niin kävi vain joskus talvisaikaan, jos tuli käytettyä jotain villapaitaa ja nojailtua paljon pöytään kyynärpäillä, niin sitten kuivui kyynärpäät. Mutta nyt tänä kesänä on etenkin vasen kyynärpää ollut sen verran kuiva, että olen rasvaillut kyynärpäät aamuin ja illoin ja silti on kuivaa. Pöh. Ja mä olen sentään sua nuorempi ja mulla kuluu kyynärpäät jo nyt, voi vääryyttä :D

Arttorius kirjoitti...

Haa, eli alat rupsahtamaan! ;] Jospa ne kyynäräiset ottavat nokkiinsa säämuutoksista ja vaatemateriaaleista jotenkin. Hassua ettei polvien iho kuivu vaikka nekin koukistuu ja on tekomateriaalienkin kanssa tekemisissä. Pitää vissiin kysyä Luontoillasta miksi kyynärpäät kuivuu mut polvet ei.