sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Vihreys


Sunnuntaijuoksuaika. Ei se väärin oo että kylällään viihtyy.

 

Ruokaympyrää viikon varrelta.

Lehtikaali pysyy tukevasti pois alueelta jatkossakin. Tai mikäli muu perhe sitä haluaa, tietysti teen mitä tahtovat, mutta suljen suuni visusti siltä.
Hyh. Lehtikaali ei ole muuttunut syömäkelpoiseksi neljässä vuosikymmenessä eikä varmaan seuraavassakaan. Kuuluu samaan yök-kategoriaan kuin ruusukaali(superyök), horsma, voikukka tai vuohenputki(hyhhhyh).

Unohdin maksaa perjantaina erään laskun niin siksi oli konetta hetkeksi aukaistava. Ja ladattava puhelimelta blogiin kuvatuksia. Hyvä päivä tänäänkin noin muuten. Tipulan kimppuun taas, kohta se on valmis.

5 kommenttia:

Marjaana kirjoitti...

Höh, mulle elhtikaali tippuu smoothieissa ja sellaisenaankin salaattina kun vähän rutistelen sitruunan ja suolan kanssa ja hieron avocadoa myös.

Mutta eihän sitä kukaan pakota syömään!

Ruokaympyrät näyttää - vihreiltä ;-)

Arttorius kirjoitti...

Minä olen yrittänyt, tehnyt vaikka mitä, mutta ei uppoa. Harmittaa, koska olisi ravinteikas ja hyvä ape, helppoa kasvattaakin. Ei vaan mene, vaikka jatkaisin millä.
Mihin sä sitä avokadoa hierot? :D Siis siihen kaaliin? :D :D

60luvunnahkahousut.com kirjoitti...

Hih, mä taas hehkutan horsman puolesta, kohta siitä mun blogissakin ;) Saat multa horsman, se rentun ruusu on...

Anonyymi kirjoitti...

Oon koukussa lehtikaalipestoon. Jopa pestofriikkimieheni tykkäs siitä. Muuten ei kyllä mene alas ei sitten millään.

http://www.hs.fi/m/blogi/kauhaajarakkautta/a1305741709961 tää ohje on aika takuuvarma jos ohjetta tarvii.. :)

-aahoo

Arttorius kirjoitti...

60-luv, horsmaa popsin joskus teininä vielä, mutta sitten töksöhti ja se maistui pahalta. :/

Aahoo, olen koittanut pestoakin. Ei mene alas. Harmitti pinjansiemenien tuhlaaminen siihen sotkuun :[